Muzyka
 

Procedura zakupu

Proces zakupu biletu składa się z kilku etapów:

- wybór wydarzenia
- wybór rodzaju biletu
- wybór ilości biletów
- wybór rodzaju płatności
- wybór metody doręczenia lub odbioru
- wprowadzenie danych osobowych
- wysłanie zamówienia
- podsumowanie wszystkich danych 

Potwierdzenie zamówienia jest wysyłane na e-mail zamawiającego wraz z unikalnym kodem oraz numerem konta bankowego, na które należy wpłacić wartość zamówienia. UWAGA: wpłata środków na konto musi nastąpić w ciągu 24 godzin roboczych od daty złożenia zamówienia. Po tym terminie zamówienie będzie automatycznie anulowane, aby zakupić bilet należy wtedy ponowić procedurę zamówienia.

Po wpływie środków na konto bankowe zamawiający otrzymuje powiadomienie pocztą e-mail.

Następnie zamówienie jest wysyłane pocztą tradycyjną lub w formie specjalnego biletu elektronicznego pocztą e-mail. Link do biletu elektronicznego smsTicket może być również wysyłany SMS-em na podany numer telefonu. Informacje na temat dystrybucji biletów umieszczone są w szczegółach danego wydarzenia. Zamówienia nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych od ich złożenia, są automatycznie usuwane z systemu.

W przypadku zapłaty za bilety usługą PayU, zamówienie realizowane jest na bieżąco w tym samym dniu, chyba że dany bank nie realizuje płatności online (info: http://www.payu.pl/dla-sklepow/szeroki-wachlarz-uslug).

Status Twojego zamówienia można sprawdzic tutaj: https://www.biletomat.pl/bilety/status_zamowienia/

Korzystanie z witryny muno.pl oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.