Festiwal Unsound 05 Kraków 21 – 24 Listopad 2007

News

Już po raz piąty z rzędu Unsound Festiwal obudzi Kraków z jesiennej drzemki jeszcze potężniejszą dawką dźwięków, jak zwykle serwowanych przez międzynarodowych artystów z najwyższej półki. Niezależnie czy poruszają się oni po bezdrożach sonicznych eksperymentów czy też wytyczają nowe ścieżki na klubowych parkietach – reprezentują jakość, której utrzymanie od lat pozostaje zasadą Unsoundu.

Na swoją pięciolatkę festiwal proponuje orzeźwiającą miksturę artystów będących odkryciami ostatnich sezonów oraz wciąż witalnych klasyków gatunku. Jak co roku organizatorzy Unsoundu stawiają na łamanie schematów, łącząc w  programie wymagające pełnego skupienia kontemplacyjne koncerty z szalonymi perfomance i całonocną klubową zabawą. Ta odsłona Festiwalu odbywa się od 20 do 24 listopada. Do Krakowa zawitają artyści nie tylko z Polski,  ale również z Niemiec, Szwajcarii, Słowacji, Austrii, Ukrainy, Białorusi, Wielkiej Brytanii i Australii.

Program Muzyczny

Biletomat.pl

Kup bilet na dowolny koncert lub imprezę!

Znajdź Bilety

Bezpieczne i proste zakupy

Czwartek, 22 listopada

20.00 Audiotong Night – Klub Re

Już po raz kolejny Unsound współpracuje z Audio Tong. Ta działająca w świecie internetu wytwórnia od lat wykazuje się odwagą w prezentowaniu muzyki dalekiej od gustów przeciętnych słuchaczy. Z pasją odkrywają i pomagają w dotarciu do słuchaczy  najciekawszym dźwiękowym eksperymentatorom, współpracując także z bardziej doświadczonymi artystami. W tym roku Audio Tong zaprosi nas aż na antypody. Pochodzący z Australii Lawrence English przemierza jej bezludny interior skrupulatnie dokumentując dźwiękowe krajobrazy wymarłych miast. Wyniki tych nagraniowych sesji przedstawia w trakcie swoich koncertów, zabierając publiczność w daleką podróż. Korzysta z field recordings  łącząc je w wielowarstwowe, finezyjne struktury, które jednocześnie niepokoją i urzekają. Austriak Franz Pomassl notorycznie przekracza granice, w ramach których dźwięki można poddać jakiejkolwiek klasyfikacji. Pomassl, współzałożyciel wytwórni Laton, to artysta, którego muzyką inspirują się tacy twórcy jak Pansonic, czy Carsten Nikolai. Produkcje Pomassla przesycone są dadaistyczną dynamiką, łączącą nieprzystające na pierwszy rzut oka elementy. Nie można też pominąć jego zdolności performerskich, które odgrywają duża rolę w jego koncertach. Jak każdy szanujący się muzyczny majsterkowicz swoje dźwięki kreuje przy użyciu prototypów skonstruowanych przez siebie instrumentów elektronicznych. Wieczór zakończy Xavier van Wersch z Holandii, badający w swoich kompozycjach cienką granicę oddzielającą człowieka od maszyny, snujący cyborgiczne sny za pomocą zrecyklizowanych syntezatorów.

22.00 Freakshow – Klub RE
Kolejna porcję muzycznych eksperymentów nadal. w  Klubie RE.  Prawdziwy Freakshow rozpocznie założyciel Mik Musik – Wojtek Kucharczyk aka The Complainer, który zaprezentuje materiał ze swojej ostatniej, fantastycznie przyjętej płyty. Tym razem zaprezentuje się w składzie The Complainer & The Complainers, na pewno jednak nikogo nie doprowadzą do narzekania. Pionierzy śląskiego undergroundu przyzwyczaili nas bowiem do paradoksalnych połączeń, w których finezyjność muzycznego dowcipu łączy się z wręcz obsesyjną dbałością o dźwiękowy szczegół. A to wszystko, jak zwykle, z niezłym przytupem. Następnie na scenie pojawi się kontrowersyjny austriacki zespół, którego nazwa mówi bardzo wiele o ich twórczości i wizerunku scenicznym – Fuckhead. W Polsce zagrają po raz drugi – ich ostatni koncert odbył się, co ciekawe, w 1989 roku. Są głównymi przedstawicielami austriackiej sceny noise, słyną przy tym z szalonych nawiązań do najlepszych tradycji wiedeńskiego akcjonizmu. W trakcie ich absurdalnych, wręcz agresywnych występów, wydarzyć może się absolutnie wszystko. Uwaga! Wstęp tylko na własne ryzyko!
Po tych szaleństwach odpoczniemy przy dźwiękach zaprezentowanych przez jednego z najbardziej uznanych twórców ukraińskiej sceny elektronicznej. Dunaewsky69 tworzy delikatne, minimalistyczne, wręcz ambientowe melodie. Swoje produkcje wydaje w labelu Nexsound, którego artyści kilkakrotnie już pojawiali się podczas poprzednich edycji Unsoundu. Tuż po nim wystąpi Patric Catanie aka Candie Hank, artysta znany ze współpracy z gwiazdami Unsound 2005, Felixem Kubinem oraz Giną D’Orio z duetu Cobrakiller. Ten muzyczny dandys łączy zjawiskową elegancję z najlepszymi tradycjami niemieckiego undergroundu. Jednocześnie urzeka i prowokuje, zabawia i męczy, bezlitośnie porywając do tańca nawet najbardziej zblazowaną publiczność. Freakshow Night zakończy kolejna grupa ze Śląska – Pogotowie Rozkręcania Imprez, którzy doprowadzili już do łez niejednego właściciela baru w tym przemysłowym zagłębiu. Towarzyszyć im będą wizualizacje w wykonaniu kultowej, nie mniej sfrikowanej grupy vj-skiej PussyKrew, którzy przedsmak swoich możliwości zaprezentowali na Unsound 2006.

Piątek, 23 listopada

Nuance to Noise – Klub RE – 20.00

Tego wieczoru w Klubie RE usłyszymy poważną porcję nietuzinkowych połączeń elektroniki z eksploracją brzmieniowych niuansów i kakofonicznych możliwości tradycyjnego instrumentarium . Rozpocznie niemiecki Dictaphone, czyli wspólny projekt Oliver Doerella i Roger Doeringa. W bardzo wyważony sposób łączą oni głębokie tchnienie jazzującego klarnetu Rogera z melancholijnym nerwem, podskórnie napinanym na laptopie Olivera. Przenikają się one, owijają dookoła siebie, tworząc niepowtarzalny, hipnotyczny klimat.
Wystąpi po nich Lokai, czyli założony w 2003 roku w Wiedniu projekt znanego z Radiana Stefana Nemetha oraz Floriana Kmeta. Jak mówią sami artyści powstał on z pragnienia rozszerzenia spektrum elektrycznej gitary z możliwościami, jakie dają instrumenty elektroniczne zarówno na poziomie struktury, jak i tekstury dźwięku. Tworzona przez nich muzyka oscyluje pomiędzy zagęszczonymi muzycznymi klasterami a delikatnymi, misternymi siatkami mikro – dźwięków. Tą delikatną konstrukcję zmiażdży Antoine Chessex – mieszkający w Berlinie Szwajcar, który w swoim projekcie Doom Sax łączy nawiązania do doom metalu z radykalnością pierwszych new jazzowych sesji. Nieskrępowane niczym dźwiękotwórstwo zamplifikowanego, działającego na ciągłym feedbacku saksofonu zaleje sale RE totalnymi, sensualnymi falami hałasu.

Radical Beats – Klub Pauza – 22.30

Piątek to zwyczajowy dzień na rozpoczęcie bardziej klubowej odsłony festiwalu. Tym razem zaczniemy od chropowatych ekstrawagancji Radical Beats. Rozpocznie Data Disk – solowy projekt Roberta Suszki, który był jednym z muzyków stojących za kultowym projektem Wieloryb. Przy tworzeniu swojego nowego materiału sięgnął on do swoich fascynacji electro i electroclashem tworząc bezkompromisową, ostrą muzykę taneczną. Po nim wystąpi Magnum38, reprezentant berlińskiego labelu Shitkatapult, wychowany na punk rocku wciąż kontynuuje jego zadziorną linię, w autodestrukcyjnym zwidzie miażdżąc bariery pomiędzy różnymi gatunkami muzyki tanecznej – od disco przez rave do glam popu, bezpardonowo wykorzystując ich imprezowy potencjał. Po nich przyjdzie czas na dj-skie popisy artystów z Rephlexu. Dj Cylob i DMX Krew – bo o nich tutaj mowa – na pewno nie pozwolą odpocząć zmęczonym stopom. W swoich miksach łączą oni dźwiękowe szaleństwo, które zasłużenie stało się wyznacznikiem artystów z wytwórni Aphex Twina, z parkietowym nerwem i nawiązaniami do najświeższych trendów muzyki tanecznej z Wysp. W rytmach italo disco i electro wieczór zakończy trójmiejski EfektVol, jeden z najnowszych projektów artystów związanych z Salut Records. Wizualnie wieczór zapakuje ponownie PussyKrew – najzdolniejsi vidżeje młodego pokolenia szerzący swój wizualny kunszt w całym wszechświecie. Podziwiani przez bywalców dyskotek i wesel. Dryfując od avantpopowego śmiecia Pussykrew miażdży obrazami wyrzucanymi z  stunningowanych mikserów. Skreczując płytami dvd tonie pod tonami vhsów.

Sobota, 24 listopada

20.00 – Monika Enterprise Night – Klub RE

Jedną z głownych atrakcji tegorocznego Unsound będzie showcase uznanej, avant popowej wytwórni Monika Enterprise. W Krakowie będziemy gościć przede wszystkim Gudrun Gut, założycielkę wytwórni, artystkę, animatorkę muzycznego życia Berlina a także jego żywą legendę. Jest ona współtwórczynią jednej z najbardziej wpływowych scen muzycznych na świecie. Uczestniczyła aktywnie w berlińskim undergorundzie zaczynając od czasów Einsturzende Neubauten i Genialle Diletantem, w latach dziewiężdziesiątych zakładając nie mniej kultowy Oceanclub, pozostając jego divą aż do chwili obecnej. Towarzyszyć jej będą młodsi, acz nie mniej interesujący Chica and the Folder, czyli wydające w Monika Enterprise duo Pauli Schopf i Maxa Lodebauera, znanego między innymi z Sun Electric.

22.00 – Sound Proof – Klub  Pauza

Następnie czeka nas szalona noc klubowa w Klubie Pauza – Sound Proof Night zacznie Philip Sherburne wydający w Lan Muzic. Jest on jednocześnie znanym krytykiem muzycznym piszącym dla Wire i Pitchforka, tak więc możemy się po nim spodziewać muzycznej selekcji najwyższych lotów.  Następnie przejmie stery imprezy DJ Chica Paula, czyli klubowa twarz Pauli Schopf, która już na parkiecie przentować będzie imprezowe możliwości muzyków z Monika Enterprise. Po niej wystąpi legenda austriackiej sceny techno – Christopher Just, muzyczny żartowniś i kultowy producent w jednej osobie, który już w 1998 roku wygrał konkurs piłkarskich Mistrzostw Świata swoim pierwszym wypuszczonym utworem. Wydaje w Gigolo, Kitsune i Combination Records pod różnymi nickami, razem z nimi zmieniając swoje muzyczne style: od electro clashu aż do rave. Kolejną gwiazdą tegorocznego Unsound jest niewątpliwie Pantha du Prince z wytwórni Dial. Hendrik Weber korzysta z surowego, mocnego techno nie tracąc przy tym na lekkości i minimalizmie swoich produkcji, a jego ostatnia płyta, The Bliss, stała się już klasyką gatunku.
Po nim czas na Johna Keysa, którego najnowszy projekt to awangardowe taneczne i energetyczne produkcje – iście nietuzinkowe podejście do klasycznego pojmowania minimal techno. W tym stylu pozostaniemy, gdy za deckami pojawi się Szwajcar Michal Ho, który sowim setem będzie promował debiutancki album Screw the Coffeemaker. Bardzo późno w nocy, a może wcześnie rano, kolejny zastrzyk muzycznej energii otrzymamy od Hiszpanów z  No-Domain, którzy poza setem będą dbali o wizuale podczas ostatniej nocy klubowej Unsound Festival 2007.

25.11.2007, Klub RE

Program Unsound 2007 zamyka koncert w Klubie RE – trio Ellery Eskelin/Andrea Parkins/Jim Black – sakosofon tenorowy, perkusja, akordeaon, klawisze, sampler. Unikalne podejście do jazzu i improwaizacji sprawia, że do muzyka serwowana przez trio zaskakuje, zmienna w tonacjach, teksturze dźwięku i rytmie. Jeśli chodzi o klasyfikacje gatunkową ciężko jest odnieść się do konkretnechy brzmień – jest jazz czy rock, ale nei brtakuje nawet i popwoych odneisień niepozbawionych pikantnego smaczku i czystej adrenaliny. Balansując na krawędzi pomiędzy tardycją a eksperymentem, muzykę tria trafnie oddaje cytat krytyka Pitchfork, kóry określa twórczość tria, jako „wspaniały przykład na to, jak wibrujący jazz potrafi przekonać do siebie, podczas gdy rock, hip-hop i muzyka elektroniczna są dominującymi formami artystycznej eksperesji we współczesnym środowisku muzycznym”.

Inne projekty / wydarzenia towarzyszące

Środa 21 listopada

18.00 – otwarcie wystawy Soundpostcards – Galeria Pauza

SoundPostcards – PocztówkiDźwiękowe – Instalacja/Galeria Pauza
Koncepcja i wykonanie: Rui Silva i Mat Schulz
Wystawa otwarta w trakcie festiwalu codziennie w godzinach 15.00 – 21.00

W latach 60 i 70, gdy w komunistycznej Polsce płyty winylowe były rarytasem trudnym do zdobycia, niezwykłą popularność zyskały sobie swoiste ich namiastki, czyli pocztówki dźwiękowe. Z jednej strony wyglądały jak zwykłe kartki pocztowe, natomiast z drugiej strony laminowana była cienka warstwa tworzywa sztucznego, w której wytłoczone były rowki z analogowo zapisanym dźwiękiem. Początkowo produkowane tylko w Rosji Radzieckiej, szybko stały się popularne w krajach całego bloku, a szczególnie zaś w Polsce, gdzie produkowane były głównie przez małe, niezależne firmy. Jakość nagranego dźwięku była bardzo niska, jednak częstokroć była to jedyna możliwość dotarcia do przebojów z zachodniej strony żelaznej kurtyny. W latach 70, pocztówki zostały stopniowo zastępowane przez kasety magnetofonowe. Mimo to pocztówki nadal były kolekcjonowane, również ze względu na ich wizualną atrakcyjność – na muzycznej stronie pocztówki, pod laminatem, umieszczone były obrazki. Ich jakość i styl bywały bardzo różne – od brzydkich i prymitywnych po zaskakujące i piękne. W trakcie tegorocznej edycji Unsound, Rui Silva i Mat Schulz, dwaj obcokrajowcy, którzy mieszkali już w Polsce przez jakiś czas, zaprezentują swoją, liczącą setki, kolekcję pocztówek dźwiękowych. Wystawa nie tylko pokaże szczególne piękno oldschoolowych kartek dźwiękowych, ale można też będzie usłyszeć utwory na nich zapisane, skonwertowane do formatu mp3, co z pewnością skłoni wielu do dyskusji o tym, jak technologia utrwalania dźwięku ulega ewolucji na przestrzeni lat.  

19.00 – spotkanie Minsk Undergound – Kino 18
Uczestnicy: Vlad Buben (Białoruś), Mat Schulz (Australia), Wojtek Kosma (PL)
W październiku Unsound ponownie odwiedził Białoruś, mam nadzieję że na stałe wpasowując się w tamtejszy kulturalny underground, będąc jednym z najbardziej pożądanych podziemnych towarów importowych na sezon Lato / Jesień 2007. Polskiej publiczności pozostają jedynie plotki o policji z karabinami maszynowymi przed drzwiami zapchanego po brzegi lokalu filtrowane przez zmitologizowaną i zafałszowaną pamięć o naszej wersji realnego socjalizmu. Tym ciekawiej jest spotkać się z osobami, które są bezpośrednio odpowiedzialne za to zamieszanie – czyli z Matem Schulzem, inicjatorem i kuratorem Unsound, od samego początku jego istnienia bacznie spozierający na sceny muzyczne naszych wschodnich sąsiadów, który o białoruskim undergroundzie będzie rozmawiał z Vladem Bubenem, muzykiem, organizatorem imprez, dziennikarzem muzycznym, legendą mińskiego samizdatowego podziemia muzycznego. Przy tej okazji swój projekt zaprezentuje Wojtek Kosma, który już ponad rok temu uprawiał swobodną multimedialną partyzantkę w najbardziej podziemnej części Mińska, czyli lokalnej sieci metra.

20.00 – spotkanie Unpredictable Encounters – Kino 18
Prowadzenie: Oliver Baurhenn (DE), Kuba Szreder (PL).
Uczestnicy: Raum Fuer Projektionen (DE), Robert Piotrowicz i Anna Zaradny (PL), Niklas Roy (DE), Wojtek Kucharczyk (PL), Rodrigo Derteano (DE), Wojtek Kosma (PL).  

Unpredictable Encounters to nowy, wspólny projekt Unsoundu z berlińskim Club Transmediale. Jest on kontynuacją współpracy, która została rozpoczęta w 2005 roku programem „Przyjaźń / Freundschaft”. Tym razem otwieramy się na to co nieznane zapraszając do wspólnej pracy nieznanych sobie nawzajem artystów. Unpredictable Encounters jest projektem wystawienniczym, którego myślą przewodnią jest uczynić przypadkowość, ewentualność i nieprzewidywalność owocną strategią prowadzącą do nowych estetycznych odkryć na płaszczyźnie sztuki, a w szczególności sztuki dźwięku. W trakcie Unsound organizujemy pierwszą artystyczną „randkę w ciemno”, podczas której zaproszeni przez nas artyści, wszyscy o znaczącym dorobku na polu audio artu, będą mieli okazję się poznać oraz zacząć wypracowywać swoje wspólne propozycje. Finalne rezultaty zastaną wystawione w Berlinie podczas Clubu Transmediale. Jednak już w trakcie Unsoundu zapraszamy do udziału w otwartym dla publiczności spotkaniu z artystami. Będzie ono podsumowaniem tego wstępu do twórczego procesu, artystycznym dialogiem i prezentacją zbudowaną na zasadzie współpracy, otwarcia się na to, co odmienne i nieprzewidywalne. Oczekujcie nieoczekiwanego!

Czwartek, 22 listopada

17.00 Program filmowy – Kino 18
W tym roku Unsound rozszerzył swoją ofertę programową o dodatkowe projekcje filmowe, które zaprogramowane są wspólnie z kultowym już Kinem 18. Na czas festiwalu program tej niszowej placówki obejmie produkcje filmowe, które w sposób mniej lub bardziej dotyczą świata muzyki i dźwięku. Czwartkowy wieczór rozpocznie się od projekcji filmu:

Modulations: Cinema fot the Ear – film dokumentalny z 1998 roku, w reżyserii Iary Lee. Film przedstawia korzenie muzyki elektronicznej i ich wpływ na obecny kształt muzyki, zarówno pop, jak i eksperymentalnej. Przewijają się tam takie nazwiska, jak Robert Moog – twórca pierwszego syntezatora, John Cage, Pierre Henry, Genesis P. Orridge, czy Giorgio Moroder. W dokumencie ukazana jest niezwykła ewolucja technik elektronicznej produkcji i obróbki dźwięku na przestrzeni ostatnich kilku dekad.

18.30 Po prostu – Zrób to sam! Prezentacje niezależnych wytwórni – Kino 18

mik!musik (Wojtek Kucharczyk) /// Room40 (Lawrence English) /// Laton (Franz Pomassl)

Głównym tematem wokół którego będzie oscylować poza – koncertowa część festiwalu będzie zagadnienie prowadzenia niezależnej działalności wydawniczej na rynku muzycznym. W trakcie festiwalu zostaną zorganizowane spotkania z artystami, którzy jednocześnie w duchu DIY (do it yourself) prowadzą często bardzo kompleksową działalność wydawniczą. To właśnie dzięki ich entuzjazmowi i energii poświęconej promocji nie tylko własnej twórczości mamy do czynienia z tak niebywałym rozkwitem rozmaitych trendów muzycznych. Często wymykają się one uwadze wielkich koncernów zorientowanych na masową publiczność. Unsound jak zazwyczaj będzie starał się zaprezentować szerokie spektrum wydawców, którzy pracują w różnych geograficznych i kulturowych kontekstach. Gospodarzem tej serii rozmów będzie Marcin Barski, twórca i animator bazującego w Krakowie net labela Audio Tong.

Piątek, 23 listopada

17.00 Kino 18 – Program filmowy
Kolejny wieczór z filmem w Kinie 18 otworzy projekcja dokumentu Stevena Martina  – Theremin – An Electronic Odyssey. Film zdobył prestiżową nagrodę Sundace Festival w 1994 roku i jest niezwykłym zapisem historii twórcy jednego z najciekawszych instrumentów stworzonych w dwudziestym wieku. Leon Theremin, ekscentryczny geniusz, stworzył instrument nazwany jego nazwiskiem, który w wielkim stopniu wpłynął na całą współczesną kinematografię i dalszą ewolucję muzyki elektronicznej. w dokumencie pojawiają się również wirtuozka theremina, Clara Rockmore oraz producent instrumentu i postać kluczowa dla dalszego rozwoju instrumentów elektronicznych – Robert Moog.

18.30 Po prostu – Zrób to sam! Prezentacje niezależnych wytwórni – Kino 18

Mosz (Stefan Nemeth) // Lumberton Trading Company & Fourth Dimension (Richard Johnson)

Sobota, 24 listopada

17.00 Po prostu – Zrób to sam! Prezentacje niezależnych wytwórni – Kino 18

Ruta5 (Martin Schopff / Dandy Jack) /// Monika Enterprises (Gudrun Gut)

18.30 – warsztaty z No – Domain – Kino 18

No-domain to pochodzące z Barcelony studio graficzne, kolektyw muzyków i VJ, które znane jest przede wszystkim ze swoich występów na Sonar, jednym z bardziej znanych festiwali muzyki elektronicznej na świecie. Tworzyli oni wizualizacje dla całego grona uznanych performerów, muzyków i DJ: Prefuse73, Kid Koala, Four Tet, Dave Clarke, Dj Krush, james Murphy, Dj2d2, Edan, Areal Records, Patrick Wolf, Buck65, Matthew Herbert. Jednak pozostawmy nazwiska na boku, formuła ich działania może wydać się pozornie skomplikowana, ale działa i to dobrze. Wystarczy zmiksować grafikę z video – artem, ilustracyjność z animacją, eksperyment zmieszać z popem, lo-fi z hi-fi, improwizację z najświeższymi trendami. Nieprzewidywalne, zaskakujące i zawsze świeże.
Swój warsztat zaprezentują oni podczas otwartego spotkania w Kinie 18 przy Fundacji Pauza 24 października. Tego samego dnia wieczorem wpierw dadzą oni swój audio- wizualny show jako NO-Domain Live AV Show, w trakcie którego wystąpią razem z barcelońskimi DJ-ami, a następnie przez cały wieczór będą robić wizualizacje do muzyki granej przez pozostałych artystów.

Środa 21 Listopada

18.00 – otwarcie wystawy Soundpostcards – Galeria Pauza

19.00 – spotkanie Minsk Undergound – Klub Pauza
Uczestnicy: Vlad Buben (Białoruś), Mat Schulz (Australia), Wojtek Kosma (PL)

20.00 – spotkanie Unpredictable Encounters – Klub Pauza
Prowadzenie: Oliver Baurhenn (DE), Kuba Szreder (PL).
Uczestnicy: Raum Fuer Projektionen (DE), Robert Piotrowicz i Anna Zaradny (PL), Niklas Roy (DE), Wojtek Kucharczyk (PL), Rodrigo Derteano (DE), Wojtek Kosma (PL).  

Czwartek 22 Listopada
17.00 – Program filmowy – Kino 18

Modulations – Cinema for Ear

18.30 Po prostu – Zrób to sam! Prezentacje niezależnych wytwórni – Kino 18
mik!musik (Wojtek Kucharczyk) /// Room40 (Lawrence English) /// Laton (Franz Pomassl)

20.00 – Audiotong Night – Klub RE
Franz Pomassl (AU), Lawrence English (AUSTRALIA), Xavier van Wersch (NL)

22.00 – Freakshow – Klub RE
The Complainer & The Complainers (PL), Fuckhead (AU), Dunaewsky69 (UKR), Candie Hank (DE), Pogotowie Rozkręcania Imprez (PL)
Vj: PussyKrew (PL)

Piątek 23  Listopada

17.00 – Program filmowy – Kino 18

Theremin – An Electronic Odyssey

18.30 Po prostu – Zrób to sam! Prezentacje niezależnych wytwórni – Kino 18
Mosz (Stefan Nemeth) // Lumberton Trading Company & Fourth Dimension (Richard Johnson)

20.00 – Nuance to Noise – Klub RE
Dictaphone (DE), Antoine Chessex (CH), Lokai (AT)

22:30 – Radical Beats – Klub Pauza
Data Disk (PL), Magnum38 (DE), Dj Cylob (UK), Dmx Krew (UK), Effekt Vol (PL)
VJ: PussyKrew (PL)

Sobota 24 Listopada

17.00 Po prostu – Zrób to sam! Prezentacje niezależnych wytwórni – Kino 18
Ruta5 (Martin Schopff / Dandy Jack) /// Monika Enterprises (Gudrun Gut)

18:30 – warsztaty z NO – domain – Kino 18

20.00 – Monika Showcase – Klub RE
Gudrun Gut (DE) , Chica & The Folder (DE)

22.00 – Sound Proof – Klub PAUZA
Philip Sherburne (US), Chica Paula DJ set (DE ), Christopher Just (AU), Pantha du Prince (DE), John Keys (CH), Michal Ho (CH), NO-Domain live AV Show (ES)
VJ: NO – Domain (ES)

Niedziela 25 Listopada

20.00 – Klub Re

Ellery Eskelin/Andrea Parkins/Jim Black (USA)



Polecamy również


Imprezy blisko Ciebie w Tango App →